Fesyen bertudung...

Suka betul tgk fesyen2 wanita bertudung skrg...wlupun bertudung tp msih bergaya.... and yg penting tetap sopan kn....aku plg suka cr bertudung menggunakn shawl gulung2 mcm minah arab 2,npk selesa n sng nk pkai...dlu zmn2 tdung bawal 2,stiap kali nk pkai ke majlis2 tertentu berejam jgak aku bersiap....skrg ni,main serkup aje pon ade........sng2....tp ntah bla aku nk tunaikn kewajipan yg 1 ni???tbh2 aku da jd isteri org....hmmm.....insyaAllah,satu hr nt......coming soon...;)...


ni gbar2 FB frens aku yg aku suka sgt dgn cara dorg bergaya....(maaf ye amik gbar u olls ltk kat blog sy)..
 Aainaa Damirah(my schoolmate)
 Tauke Butik Ulfah
 Fara Dylla(my schoolmate)
 Pn Lynna(twins mummy yg vogue)
 Cik Nuur(simple tp ttp menarik kn)
Sya Batish(ibu anak sorg)

0 comments:

Post a Comment

 

My Visitor

Reading Now

Followers

Advertisement