MEERACLE INFO:HEALING PROCESS

Nah, ramai yang cepat panik bila produk yang dia pakai tiba tiba muka jadi huru hara. Jangan panik dulu! Meh sini nak explain👇

Ruam atau jerawat di wajah adalah perkara biasa terutama bila pernah guna produk lain. Ini dipanggil healing process/crisis.

Healing process bukan hanya berlaku bila kita guna skincare tapi juga bila kita guna produk dalaman contohnya vitamin jenis minuman.

Tempoh healing process ni paling kritikal sebab ramai yang tak sabar. Proses penyingkiran toksin ni berbeza setiap individu.

Ada yang ruam, jerawat kecik, jerawat besar, muka berbahang, mengelupas, gatal dan lain-lain. Bagi masa paling cepat 2 minggu hingga 1 bulan.

Kita dah kumpul toksin dalam kulit dah bertahun-tahun melalui pemakanan, produk skincare sebelum ni yang kita pakai yang bermerkuri etc, pencemaran dan lain-lain.

So, mesti ambil masa sikit nak keluarkan dan bersihkan. Contohnya kita guna produk tu dah 2 tahun. Dah sebati dah dengan kulit, takkanlah boleh dibuang dalam masa 2, 3 hari takpun seminggu? Kan? Kan? Kannn...

SABAR ITU PENTING. And please please please minum air secukupnya.

**Pengambilan air kosong haruslah mencukupi. Sekurang-kurangnya 2-3L sehari.

Air yang cukup membantu untuk menghidratkan semula kulit dan mengurangkan masalah jerawat kerana air akan menyingkirkan toksin dari dalam badan. Kulit bukan sahaja akan kelihatan segar tetapi juga lebih sihat.😊


0 comments:

Post a Comment

 

My Visitor

Reading Now

Followers

Advertisement